چنتا اس عاشقونه*
 
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم خوشتون بیاد اسم من علیرضاست 16سالمه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 9517
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


کلیک کنی پشیمون نمیشی!!!!




 

ﻧﻴﺎ ﺑﺎﺭاﻥ … ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ اﺵ ﻧﻜﻦ !
ﻣﻦ و اﻭ ، ﻣﺎ ﻧﺸﺪﻳﻢ …

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …
می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند …

تا شقایق هست...خواهر کوچیکش حق نداره ازدواج کنه

من..
عاشق نيستم..فقط گاهي حرف تو كه ميشود..دلم مثل اينكه تب كند....گرم و سرد ميشود..
اب ميشود... تنگ ميشود..
اين عشق نيست..هست???

می دانی ....!!
عاشـق تـرين مرد دنيــا آدم بود!
كه تـــــــــمام بـــهشـت را بـراي لــبخند حوا فــروخــت...

در فصل زرد عشق بیا در کنار من
شعری بخوان برای دل بی قرار من
در آخرین تبسم بی رنگ آفتاب، رنگی بزن
به ظلمت شبهای تار من

اندازه100گرم کراک دوستت دارم
کمه زیاد نیست
ولی حکمش اعدامه

مژده...
اسمم در کتاب رکوردهای جهان گینس ثبت شد ، پسری از جنس احساس با سنگین ترین بار دلتنگی بر روی شانه هایش ...

هر وقت چشماتو بستی و فکر کردی دیگه نیستش و اشک اومد تو چشمات , نفست کم شد , قلبت سنگین,
بدون که عاشقنه دوسش داری

اش میشد وقتی داری از تنهای دق میکنی ،دق کنی ولی دل به کسی که دلش گیره نبندی... این دردش از همه دردها بدتره که یه روزی بفهمی کسی که دل به دلش دادی دلش جایی دیگه گیره

 


نظرات شما عزیزان:

saramocholo
ساعت16:51---26 آذر 1391
merci azizam khosh gozsht.

سارا
ساعت15:04---24 آبان 1391
قبول نیس

ما پشیمون شدیم

حالا کی میخواد جوابمونو بده ؟
پاسخ:از چیش خوشت نیومد ؟حلابرو خوشت میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : علیرضا